مشاوره مشکلات جنسی زوجین و خانواده

مشاوره مشکلات جنسی زوجین و خانواده

مهم ترین دغدغه زوجین، اختلافات بر سر روابط جنسی با همسرشان است.مشاوره مشکلات جنسی زوجین و خانواده با برقراری ارتباط موثر اقدام به حل مشکلات زناشویی می‌کنند.

بسیاری از علل مشکلات زناشویی، با یک صحبت دوطرفه و محترمانه بین زوجین برطرف خواهد شد. هرگز مسائل کوچک زندگی را نادیده نگیرید، همین مشکلات کوچک کم کم به معضل تبدیل خواهد شد که حل کردن آن بسیار دشوار است. در مواجهه با مشکلات از روانشناسان و مشاوره روابط زناشویی و زوج درمانگر درخواست راهنمایی کنید.

 مشکلات زناشویی چیست؟

هر مسأله جنسی یا عاطفی که مانع شود زن و شوهر به یک روابط رضایتبخش دو جانبه دست یابند. رایج ترین مشکلات مردان عبارتند از: پروستات، کاهش جریان خون به آلت تناسلی مرد به دلیل ابتلا به دیابت، بیماریهای قلبی و یا بیماریهای دیگر، اسیب های عصبی به نخاع و یا کاهش در هورمون تستوسترون و.. مشکلات جنسی رایج در بین زنان عبارتند از: عدم تمایل جنسی به دلیل کاهش هورمون استروژن، اختلالات تیروئید، درد در موقع نزدیکی به دلیل مشکلات واژن  و…

بیشترین اختلافات زناشویی

اصلی ترین و مهم ترین دغدغه زوجین، اختلافات بر سر روابط جنسی با همسرشان است. بی میلی یکی از طرفین، درخواست زیاد همسر برای رابطه و نارضایتی از رابطه شایع ترین مباحث در این دسته است. لازم است که زن و شوهر درباره خواسته ها و وظایف خود نسبت به همسرشان آگاه باشند. اگر  زوجین نتوانستند با هم درباره تفاوت ها به توافقی برسند، حتما مشاوره جنسی دریافت کنند.

امروزه مشکلات ازدواج جوانان در جامعه میتواند شامل موارد زیر باشد :

  • خیانت زناشویی
  • ترس از تعهد و طلاق
  • مشکلات مالی و اقتصادی
  • اختلافات اعتقادی
  • مشکلات جنسی
  • گاهی اوقات افراد توقعات متفاوتی از یک زندگی مشترک دارند

مشاوره مشکلات جنسی زوجین و خانواده

زندگی صمیمانه با شریک زندگی تان مستلزم اتخاذ تصمیمات مشترک است. ازدواج موفق زمانی تضمین میشود که این تصمیمات با همفکری دو طرف رابطه باشد. مشاوره خانواده و روانشناسی از فشارهای روانی زوجین می کاهد. حتی الامکان سعی کنید از روانشناسان و مشاوره روابط زناشویی و زوج درمانگر درخواست راهنمایی کنید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: