مهارت های ناگفته در زندگی زناشویی

مشاور و درمانگر با تجربه از مهارت های ناگفته و مهمی پرده برداشته که به کمک آن ها می توانید یک زندگی زناشویی موفق داشته باشید. با او همراه می شویم.

مشکلات برقراری ارتباط درست بین زن و شوهرها می تواند عواقب نامناسبی داشته باشد و زندگی شان را از حالت طبیعی خارج کند.

گاه زن و مرد فراموش می کنند که باید مراعات وجود یکدیگر را بکنند و تنها احساسات شخصی خودشان را در مسائل لحاظ می کنند و زندگی زناشویی شان را دچار بحران می کنند.

مشاور و درمانگر با تجربه در ذیل، مهارت های ناگفته ای اشاره خواهد کرد که به کارگیری شان می تواند اثرات جادویی در زندگی تان بگذارد:

تا به حال شده پدر و مادر همسرتان برای شام خانه شما دعوت باشند و کاملا اتفاقی تعداد ارباب رجوع هایتان در شرکت از روزهای قبل بیشتر شده و در مسیر خانه یک تصادف زنجیره ای اتفاق بیفته و پشت یک ترافیک خیلی سنگین گیر کرده باشید؟

یادتون هست هفته قبل که خونه خواهرتون بودین، همسرتون میگرنش عود کرده بود و همش تو اتاق خوابیده بود و لب به غذا نزده بود؟

♥ فکر نمی کنین یه کمی همسرتون باهوش تر از اون باشه که نفهمه دارین تلافی می کنین و فقط داره سعی می کنه که به روتون نیاره؟ ♥

آیا شده هیچ گونه تمایلی برای انجام دادن کاری نداشته باشید اما به انجام آن بله بگویید؟

♥ فکر نمی کنین یه کمی همسرتون باهوش تر از اون باشه که انجام نشدنش رو اتفاقی ندونه و فقط داره سعی می کنه که به روتون نیاره؟ ♥

آیا شده همسرتان حرفی بزند که خوشایندتان نباشد و شما در کمال ادب هیچ چیزی به او نگویید؟

♥ فکر نمی کنین یه کمی همسرتون باهوش تر از اون باشه که اخم و عبوس بودنتون رو نبینه و فقط داره سعی می کنه که به روتون نیاره؟♥

تا به حال شده برای کارهایی که همسرتان هنوز انجامشون نداده ازش تشکر کنید؟

دستت درد نکنه لباسامو شستی اتو کردی!

♥فکر نمی کنین یه کمی همسرتون … ♥

وقت اون نرسیده که به جای تک بُعد نگاه کردن به دنیا، خودتون رو به جای همسرتون بذارید و از زاویه دید او هم نگاه کنین. اینطوری دنیای کاملتری رو خواهید دید که همه چیزش سرجاست و به مشاور و درمانگر با تجربه نزدیک تره.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: