مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده در مشهد

مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده در مشهد

مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده در مشهد برای حل کامل تر مسائل فردی و خانوادگی جلسات مشاوره را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می کند.

بروز مشکلات و اختلافات سلیقه در درون خانواده ها، امری بدیهی است. اما آن چه اهمیت پیدا می کند، شیوه مواجهه افراد با این مسائل است. طرز صحیح برخورد با این مسائل و مدیریت آن ها در جهت حفظ نظام یکپارچه در درون خانواده، مسئله ای ست که گاه به یاری روانشناس متخصص نیاز پیدا می کند.

در جلسه مشاوره خانواده چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

زمانی که خانواده ها نتوانند چالش های درون خانواده را به خوبی مهار کنند، بهتر است که به سراغ فردی بروند که بتواند به خوبی شرایط را برایشان به آرامش برگرداند. برای این منظور حضور در جلسه مشاوره برای تشخیص بالینی مسئله لازم است. روانشناس بالینی با گوش دادن به حرف اعضای خانواده و شناسایی موضوعات و مسائل مشکل آفرین، راهکار درست برای رو در رو شدن با این مسائل را تعیین می کند. برنامه درمان مشکلات خانوادگی می تواند نیاز به حضور در جلسات به صورت فردی یا اشتراکی را بطلبد. هم چنین لزوم شرکت افراد در مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده در مشهد ممکن است به یک نسبت نبوده و با ترتیب های مختلفی تعیین شود.

جلسات مشاوره خانواده حضوری

جلسات مشاوره خانواده حضوری

جلسات مشاوره خانواده در مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده در مشهد برگزار می شود. افرادی که شرایط حضور فیزیکی در این جلسات را دارند، توصیه می شود که جلسات مشاوره را به صورت حضوری شرکت داشته باشند. نظم در شرکت در جلسات مشاوره برای رسیدن درست به نتیجه اثربخش، لازم است. بهتر است که جلسات براساس برنامه تعیین شده و با ترتیبی که درمانگر مشخص نموده است برگزار شوند. در طول این جلسات تکالیف و تمریناتی به فرد یا افراد خانواده داده می شود که انجام آن ها برای رسیدن به نتیجه موفق، لازم است.

جلسات مشاوره خانواده غیرحضوری

جلسات مشاوره خانواده غیرحضوری

در مواردی که همه اعضای خانواده در یک شهر نیستند، امکان حضور همزمان در جلسه مشاوره به صورت حضوری، فراهم نمی شود و یا اگر هم ممکن شود با فاصله های زمانی می شود که روند درمان را با تعویق همراه می کند. به همین جهت مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده در مشهد برای تسریع در روند رسیدن به نتیجه موفق، امکان حضور در جلسات به صورت غیرحضوری را تدارک دیده است. این امر امکان شرکت منظم همه افراد خانواده چه در شهرها و یا کشورهای دیگر را آسان کرده است. نظم در برگزاری جلسات مشاوره به صورت حضوری و غیرحضوری، رسیدن به موفقیت را چند برابر می نماید.

مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده در مشهد

مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده در مشهد

جهت بهره مند شدن از خدمات این مرکز، توصیه می شود با واحد پذیرش در ارتباط باشید. همکاران ما به صورت ارتباط تلفنی و اینترنتی، آماده پاسخدهی به مراجعین مشهدی، شهرستانی و خارجی هستند. دریافت نوبت اولیه لازم است که با هماهنگی قبلی و تعیین ساعت و روز دقیق مشاوره تان انجام گیرد. بعد از حضور در جلسه مشاوره و بررسی های بالینی صورت گرفته توسط روانشناس، برنامه جلسات شما مشخص می شود. سپس می توانید با کمک همکاران واحد پذیرش، نوع جلسات حضوری و غیرحضوری و زمان بعدی مشاوره تان را انتخاب نموده و رزرو نمایید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: