مرکز مشاوره خانواده خوب و متخصص

مرکز مشاوره خانواده خوب

روانشناس متخصص، از روش های خوب روانشناختی برای رفع مشکلات مراجعین استفاده می کند. در مرکز مشاوره خانواده خوب به طور تخصصی به حل مسائل بین افراد در خانواده پرداخته می شود.

اما شاید برایتان سوال باشد که در مرکز مشاوره خانواده خوب چطور مسائل مورد بررسی و رفع قرار می گیرند؟

برگزاری جلسات مشاوره خانواده

یکی از مسائل مهم در حل مشکلات درون خانواده این است که نباید شرایط درمان، حال افراد را بدتر کند. این بدان معناست که نباید فشار و اجباری بر روی اعضاء خانواده، برای حضور در مرکز مشاوره بیاورید. برای آغاز جلسات مشاوره می توانید با افرادی که مایل به حضور در مرکز هستند، مراجعه را آغاز کنید. حتی اگر هیچ فرد دیگری مایل نیست با شما به مرکز مراجعه داشته باشد، خودتان تنهایی بیایید. جلسات مشاوره خانواده می توانند به صورت گروهی یا فردی برگزار شوند که بستگی به وضعیت مراجع دارد. روانشناس خانواده، برنامه درمان را براساس توانایی های فرد یا افرادی که مایل به حضور در جلسات مشاوره هستند ارائه می کند و به آن ها کمک می کند تا با تغییر در روش هایشان، تغییراتی را در سایر افراد خانواده ایجاد کنند. ممکن است برخی از افراد خانواده به مرور مایل شوند که در این جلسات حاضر شوند، در این هنگام فرد تازه می تواند تحولاتی را در برنامه درمان ایجاد کرده و پروسه رفع مشکل را تسریع ببخشد.

مراجعه مرکز مشاوره خانواده خوب

اگر برای برخی مسائل درون خانواده تان نگران هستید، بهتر است برای رفع آن ها از فرد متخصص کمک بگیرید. در مطب روانشناس، شما به بیان مشکلات پرداخته و تمام جوانب و تنش ها را ذکر می کنید. این گونه نیست که اگر تنهایی در جلسات مشاوره حضور پیدا کنید، روانشناس همه ی حق را به شما بدهد، بلکه به شما کمک می کند تا دقیق تر به مسائل نگاه کرده و به اشتباهات خودتان هم اعتراف کنید. سپس با توجه به جمع بندی های صورت گرفته از جلسه، برنامه مشخصی به شما ارائه می شود. در طول جلسات منظم مشاوره، با کمک هم به حل مسائل درون خانواده تان پرداخته می گردد. برای مراجعه به مرکز می توانید با شماره های مستقیم در ارتباط باشید و وقت مشاوره تان را از قبل رزرو کنید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: