لیست روانشناس بالینی مشهد

لیست روانشناس بالینی مشهد

لیست خدمات مشاوره خانواده، ازدواج، جنسی، کودک، شغلی، درمان افسردگی، اضطراب، وسواس و… زیر نظر تیم متخصص روانشناس بالینی مشهد ارائه می شود.

ضرورت مراجعه به روانشناس

در گذشته افراد به دلیل عدم آگاهی، به دنبال درمان اختلالات و مشکلات روانشناختی شان نبودند. یک فرد پرخاشگر، افسرده، وسواسی، گوشه گیر و… تا پایان عمر با این برچسب به زندگی خود ادامه می داد. دعواها و نزاع های درون خانواده و ارتباطات بین اعضا نیز، به صورت معماهای لاینحل باقی می ماندند. چرا که افراد نمی دانستند که می توان بر این مسائل و مشکلات، با راهکارهای روشن و منطقی و علمی، فایق آمد.
امروزه جایگاه روانشناسی بالینی ارزش بالایی پیدا کرده و مواجهه برای درمان مشکلات و اختلالات را ضرورت نشان داده است. او با کمک بررسی های بالینی، به تشخیص و تعیین برنامه درمان پرداخته و بیمار را برای آغاز حل مشکلش آماده می کند.
در گام بعدی روانشناس بالینی با توجه به نتایج به دست آمده از جلسات تشخیص، مراجع را به یکی از افراد زیر ارجاع می دهد:

  • روانشناس بالینی
  • روان درمانگر
  • نوروتراپ
  • روانپزشک
  • بازی درمانگر
  • گفتار درمانگر
  • و…

آغاز پروتکل درمان روانشناسی

جهت آغاز درمان های روانشناختی، اولین گامی که بدان نیاز دارید، تشخیص درست و قطعی علت مشکل است. در مرحله بعد باید به دنبال یک درمانگر مناسب و ایده آل برای حل مشکلتان باشید. اگر روانشناسی که به او برای درمان مراجعه نموده اید، در موضوع مشکل شما فردی متخصص نباشد، نه تنها وقت و زمانتان را هدر می دهید، حتی ممکن است مشکلتان از قبل بیشتر و لاینحل تر باشد.
روانشناسی که قادر است درمان اختلال وسواس را به خوبی درمان کند، الزاماً متخصص در حل مسائل زناشویی و مشکلات درون خانوادگی شما نیست. به همین جهت لازم است که حتما انتخاب درست مسیر درمان، زیر نظر روانشناس بالینی متخصص صورت گیرد، نه خودسرانه.

لیست روانشناس بالینی خوب مشهد

جهت آغاز درمان و حل مسائل و مشکلات روانشناختی تان، به کمک یک روانشناس خوب بالینی نیاز دارید. به همین جهت مرکز تخصصی مشاوره و روان شناسی در مشهد، لیست روانشناس بالینی آقا و خانم را در اختیار گرفته است. این امر به خدمت رسانی بهتر به مراجعین کمک شایان توجهی نموده است. چرا که دیگر نیاز نیست برای اطمینان از درست بودن روند درمان و حل مشکلتان، به دنبال مراکز و مطب های متعدد در سطح شهر بگردید. این مجموعه بهترین ها را در کنار هم دستچین نموده است. جهت رزرو وقت مشاوره تان می توانید با پذیرش مجموعه در ارتباط باشید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: