شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد

شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد

با ارتباط با شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد می توانید نوبت مشاوره حضوری یا غیرحضوری تان را از واحد پذیرش دریافت نمایید.

مشکلات خانوادگی و گرفتن مشاوره

درگیری ها و مشکلاتی که گاهاً در برخی خانواده ها و بین اعضا دیده می شود، به روش های مسالمت آمیزتری نیاز دارد تا به تصحیح اشکالات ارتباطی شان پرداخته شود. پشت گوش انداختن این مسئله و بی تفاوتی نسبت به رفع مشکل، می تواند مسائل را بغرنج تر و پیچیده تر کند. تصمیم درست افراد خانواده برای حل این مسائل، به جای کنار آمدن با آن ها، آرامش و موفقیت را به درون خانواده دعوت می کند. مراجعه به روانشناس متخصص در این زمینه می تواند خیلی راهگشا باشد. برای این منظور با شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد ارتباط برقرار نموده و از واحد پذیرش و پشتیبانی، برای انتخاب درمانگر و زمان مشاوره تان کمک بگیرید.

چرا باید به روانشناس خانواده مراجعه کنیم؟

کمک گرفتن از دیگران برای تصمیم گیری همیشه کمک کننده نیست و حتی گاه می تواند اوضاع زندگی تان را وخیم تر کند. چرا که افراد غیرمتخصص براساس نظرات تک بعدی شخصی شان نظر می دهند و نمی توانند همه جوانب را لحاظ کنند. از همین رو در بسیاری موارد نظراتشان حتی می تواند تخریب کننده نیز باشد. روانشناس با تکیه بر علم روانشناسی و با بروز قرار دادن دانش خود با آخرین متدهای درمانی، بر تمام جوانب مشکل احاطه پیدا کرده و بهترین و درست ترین تصمیم را برای حل مشکل تان می گیرد. ارتباط با شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد برای دریافت نوبت از روانشناس متخصص خانواده لازم است.

شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد

مشاوره خانواده حضوری

در جلسات مشاوره خانواده حضوری، افراد به صورت فیزیکی در جلسه مشاوره حضور پیدا می کنند و مسائل شان را بیان نموده و سپس وارد پروتکل تعیین شده توسط روانشناس قرار می گیرند. جلسات مشاوره می تواند به صورت فردی یا اشتراکی باشد. حضور افراد خانواده در این جلسات با توجه به برنامه تعیین شده توسط شخص روانشناس خانواده بوده و هرگونه تغییر در روند آن، منوط به تصمیم روانشناس است. پیشبرد بهتر و کیفی تر مسئله، به نظم افراد خانواده جهت حضور در جلسات مشاوره وابسته است. جهت تنظیم وقت مشاوره تان با ارتباط با شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد نوبت هایتان را از واحد پذیرش دریافت کنید.

مشاوره خانواده غیرحضوری

مشاوره خانواده غیرحضوری

در مواردی که افراد خانواده در ایران یا شهر مشهد نیستند، لازم است جلسات شان را به صورت غیرحضوری داشته باشند. این جلسات بسته به شرایط مراجع، به صورت ارتباط تلفنی یا تصویری برگزار می شود. بهتر است جلساتی که قرار است به صورت اشتراکی و با حضور بیش از یک نفر صورت گیرد، به صورت تصویری باشد. شرایط شرکت در جلسات مشاوره خانواده غیرحضوری، برای کلیه مراجعین خارجی، شهرستانی و یا مشهدی که امکان حضور فیزیکی در جلسات را ندارند، فراهم است. مشاوره غیرحضوری همچنین برای خانواده هایی که در شهرها و یا کشورهای مختلف زندگی می کنند و می خواهند مشکلاتشان را زیر نظر روانشناس ایرانی رفع نمایند، اهمیت زیادی دارد.

شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد

شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد

مهمترین مسئله در دریافت خدمات روانشناختی، انتخاب درست درمانگر برای قرارگیری در مسیر رفع مشکل است. درمانگر متخصص در موضوع مشکل شما، کوتاهترین و درست ترین مسیر را برای حل آن در پیش می گیرد. از همین رو جهت دریافت نوبت توصیه می شود ابتدا با شماره تلفن مشاوره خانواده خوب مشهد تماس بگیرید و مشکل تان را به صورت موردی و حدودی و نه به صورت دقیق، با واحد پذیرش در میان بگذارید. این کار به راهنمایی بهتر و کارآمدتر جهت انتخاب درست درمانگر متخصص توسط همکاران ما جهت حل مسائلتان و دریافت راهنمایی از طرف ایشان، کمک می کند.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: