سایت روانشناس افسردگی مشهد

سایت روانشناس افسردگی مشهد

با مراجعه به سایت روانشناس افسردگی مشهد می توانید نوبت مشاوره حضوری یا غیرحضوری تان را از واحد پذیرش دریافت کنید.

افسردگی چه نوع بیماری است؟

افسردگی یک بیماری روحی است که فرد را دچار چالش های زیادی در زندگی می کند. زمانی که فردی دچار افسردگی می شود انگیزه ای برای انجام کار ندارد و همیشه احساس خستگی می کند. افسردگی در اکثر مواقع باعث انزوا فرد می شود و فرد دیگر علاقه ای به حضور در اجتماع ندارد. زمانی که فردی افسرده می شود دیگر از چیزی لذت نمی برد. همچنین برای کوچکترین چیزی عصبانی و ناراحت می شود و گریه سر می دهد.

افسردگی چه نوع بیماری است؟

لزوم درمان برای افسردگی

افسردگی به ظاهر بیماری ساده است. اما همین بیماری ساده اگر درمان نشود آینده فرد را به خطر می اندازد. زیرا فرد در زمان این بیماری دچار احساس پوچی می شود و به مرگ و خودکشی فکر می کند. اگر این افکار درمان نشود و جلو آن گرفته نشود چه بسا که باعث مرگ فرد شود. برای درمان افسردگی بهترین کار این است که به سایت روانشناس افسردگی مشهد مراجعه شود.

انواع افسردگی

انواع افسردگی

افسردگی دارای انواع متفاوتی است. هرکدام از انواع آن علائم مخصوص خود را دارد. همچنین علت به وجود آمدن آن در افراد مختلف متفاوت است. تشخیص نوع افسردگی به عهده ی روانشناس سایت روانشناس افسردگی مشهد می باشد و فرد نمی تواند خود تشخیص قطعی دهد.

افسردگی مزمن

افسردگی مزمن در حدود ۲ سال ادامه دارد و به اندازه ی افسردگی اساسی شدید نیست اما باعث اختلال در عملکرد روزانه ی فرد می شود. شدن این نوع افسردگی متغیر است. برخی از افراد ممکن است با این افسردگی خو کنند و ان را بخشی از زندگی خود بدانند. اما این فکر غلطی است و فرد می توان با مراجعه به روانشناس مشهد افسردگی خود را درمان کرد.

افسردگی دو قطبی

افسردگی دو قطبی نوع دیگری است. این نوع افسردگی شامل دو دسته از علائم است. در دوره ای فرد انرژی بالایی دارد و زیاد فکر می کند و همچنین زیاد صحبت می کند. اما در دوره ی دیگری انرژی ندارند و مدام خسته و غمگین هستند.

افسردگی بعد زایمان

افسردگی در دوران زایمان و دوران بارداری از انواع افسردگی ها است. مادران ممکن است در این دوران بحران روحی را تجربه کنند. برای عبور از این چالش بهتر است که به روانشناس مراجعه کرد.

افسردگی فصلی

افسردگی فصلی در فصل های خاص به خصوص زمستان رخ می دهد. فرد در این دوران منزوی می شود و نیاز به خواب را بیشتر حس می کند. همچنین دچار کاهش وزن می شود و احساس ناامیدی و بی ارزشی می کند.

افسردگی دوران قاعدگی

افسردگی قاعدگی در زمان عادت ماهیانه رخ می دهد. فرد در این دوران یا قبل از آن دچار حالتی می شود که شدن آن در افراد مختلف متفاوت است.

افسردگی موقعیتی

افسردگی موقعیتی زمانی به سراغ فرد می آید که برای او اتفاقی افتاده که بسیار ناخوشایند بوده است. مانند فوت یکی از بستگان و یا جدایی از همسر.

مشاوره آنلاین سایت روانشناس افسردگی مشهد

سایت روانشناس افسردگی مشهد خدمات آنلاین مشاوره ای به مراجعین ارائه می دهد. زمانی که فرد دچار افسردگی است اما موقعیت آن را ندارد که به مشاور مراجعه کند می تواند از مرکز مشاوره به صورت تلفنی وقت مشاوره بگیرد. در مشاوره آنلاین سایت روانشناس افسردگی مشهد روانشناس در بازه ی زمانی معینی با فرد از طریق واتساپ صحبت می کند. با این روش درمانگر می تواند مراجعه کننده را ببنید و با او به صورت تصویری صحبت کند. بیمار نیز می تواند علائم افسردگی خود را به طور کامل برای روانشناس مشهد بازگو کند تا درمانگر بتواند بهترین راهنمایی ها را ارائه دهد.

مرکز روانشناس افسردگی در مشهد

افسردگی بیماری روحس است که به صورتی وارد زندگی می شود که فرد متوجه نمی شود چه زمانی آمده است. اما زمانیکه فرد ببیند زندگی اش با مدت قبل فرق کرده است و به اصطلاح حالش خوب نیست باید به روانشناس مراجعه کند. روانشناس در مرکز مشاوره مشهد می تواند تمامی اختلال های فرد مانند افسردگی را شناسایی و درمان کند. روش های درمان افسردگی متفاوت است. دارو درمانی و روان درمانی دو روش در درمان افسردگی است. نوع درمان به تشخیص درمانگر بستگی دارد. فرد باید به راهنمایی های روانشناس عمل کند تا زندگیش بهبود پیدا کند.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: