دکتر مشاوره خانواده در مشهد

دکتر مشاوره خانواده در مشهد

دکتر مشاوره خانواده در مشهد برای کمک به خانواده هایی که درگیر مسائل خانوادگی، عاطفی، تربیتی و تصمیم گیری ها هستند، از برنامه های روانشناختی بهره می گیرد.

مشاوره خانواده چگونه است؟

مراجعه به روانشناس برای حل مسائل و ناسازگاری های تفرقه افکن در درون خانواده ها، امری حیاتی است. بسیاری از به هم پاشیدگی های خانواده ها، گاهاً از برخی مسائل پیش پا افتاده ای شروع می شوند که با تصمیمات اشتباه افراد، نظام خانوادگی را به ورطه نابودی کشانده است. روانشناس خانواده با بررسی علل اصلی به وجود آورنده مشکلات، افراد خانواده را به سویی درست سوق می دهد. دکتر مشاوره خانواده در مشهد می تواند در این مسیر به شما کمک زیادی بنماید.

مشاوره خانواده چگونه است؟

مشاوره برای مشکلات زناشویی

از مهم ترین مسائلی که موجب از هم پاشیدن خانواده ها می تواند بشود، بهم خوردن رابطه سالم بین همسران است. مشکلات زناشویی که می توانند شامل مسائل عاطفی، مسائل خانوادگی، اختلاف سلیقه بین زوجین و یا مشکلات جنسی باشند، لزوم کمک گرفتن از روانشناس را امری ضروری نموده اند. دکتر مشاوره خانواده در مشهد در این راه می تواند به شناخت صحیح و هدفمند و رفع ناسازگاری های زناشویی بین زوجین، به آن ها در رساندن نظم در روابط خانوادگی شان کمک کند.

مشاوره برای مشکلات زناشویی

حل مشکل خیانت همسر

خیانت همسر، یکی از مشکلاتی ست که می تواند از سمت هر یک از زوجین اتفاق افتاده باشد. چگونگی مواجهه با این مسئله و تصمیم گیری درست در قبال آن، امری حیاتی برای شیرازه زندگی مشترک است. گاه انتخاب درست ماندن است و گاه رفتن. مهم این است که به درستی بتوانید وضعیت را تحلیل کرده و انتخاب مناسب و طلایی را داشته باشید. کمک گرفتن از دکتر مشاوره خانواده در مشهد متخصص در موضوعات و مشکلات خیانت و حل آن، برای اتخاذ تصمیم درست، لازم است.

حل مشکل خیانت همسر

مشاوره خانواده بعد از طلاق

یکی از مهمترین مواقعی که خانواده ها نیاز به نیروی درست برای حفظ انسجام و نظم دارند، بعد از طلاق است. به دنبال طلاق علاوه بر جدایی زن و شوهر، شکاف هایی نیز در اموال و وظایف و همچنین گاه کل خانواده شامل بچه ها و نزدیکان به وجود می آید. برای در دست گرفتن نظم زندگی بعد از طلاق، باید هریک بتوانند به خوبی وظایف جدیدشان را دسته بندی کرده و به طور مستقل از یکدگیر به آن ها عمل کنند. در غیر این صورت، جدایی و طلاق می تواند مشکلات را شدیدتر و بزرگتر نیز بکند.

مشاوره خانواده بعد از طلاق

مشاور خانواده آنلاین واتساپ

گاه پیش می آید که بنا به دلایل مختلف، همه اعضای خانواده در یک شهر یا کشور قرار ندارند و یا به دلیل مشکلات زمانی و شغلی و… نمی توانند به صورت همزمان در جلسه مشاوره حضور یابند. این امر، دریافت خدمات رسانی روانشناس را برایشان محدود می کند. اتکا به روش مشاوره صرفاً حضوری، محدودیت هایی را به وجود آورده و می تواند مانع از بهره مندی کامل از برنامه های درمان گردد. به همین منظور روانشناس بالینی متخصص در مرکز مشاوره، امکان دریافت جلسات مشاوره خانواده به صورت آنلاین و از طریق واتساپ را برای مراجعین شهرستانی، خارجی و سایر افرادی که امکان حضور به موقع در مرکز ندارند را، فراهم آورده است.

مشاور خانواده آنلاین واتساپ

بهترین دکتر مشاوره خانواده در مشهد

دکتر مشاوره خانواده در مشهد با بررسی های دقیق و علمی راه حل های درست و مناسبی را پیش پای خانواده ها قرار داده تا مشکلات آن ها به صورت اصولی و ریشه ای برطرف شوند. دکتر روانشناس، با بررسی دقیق تر در جلسات گروهی یا تک نفره، به افراد کمک می کند تا به حل مشکل بپردازند و از مشاوره های دریافت شده، روش های غلط را از منش های رفتاری شان حذف کنند. برای تعیین وقت مشاوره خود با روانشناس بالینی مرکز مشاوره مشهد، با ما در ارتباط باشید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: