تخصصی ترین مرکز مشاوره روانشناسی مشهد

مرکز مشاوره روانشناسی مشهد

روانشناس بالینی در مرکز مشاوره روانشناسی مشهد از تخصصی ترین روش درمان متناسب با مراجع، برای ارائه خدمات استفاده می کند.

مشکلات روانشناختی با کمک روش های درمانی مختلف درمان می شوند. روانشناس بالینی با مشاوره و بررسی و آنالیز وضعیت بیمار، بهترین پروتکل را برایش در نظر می گیرد. از آن جایی که درمان های روانشناختی به درمانگرهای مختلف نیاز دارند، مرکز مشاوره و روانشناسی مشاور و درمانگر با تجربه در مشهد تیم کاملی را برای خدمات دهی آسان تر به مراجعین تدارک دیده است.

مشاوره روانشناس در مشهد

جلسات مشاوره روانشناسی در مرکز تخصصی مشهد زیر نظر روانشناسان بالینی آقا و خانم برگزار می شوند. انواع مشکلات و مسائل مربوط به کودک، خانواده، زناشویی، جنسی، ازدواج، اختلالات شخصیت، وسواس، افسردگی و… با کمک روانشناس قابل درمان هستند. روانشناس بالینی مرکز با بررسی اولیه، بهترین برنامه درمان را برای مراجعین تعیین می نماید. مرکز مشاوره مشاور و درمانگر با تجربه جهت رفاه حال مراجعین، تیم درمانی خود را کامل نموده و می توانید تمامی درمان های تعیین شده توسط روانشناس بالینی را در همین مرکز زیر نظر درمانگران متخصص دریافت داشته باشید.

طرحواره درمانی در مشهد

روش درمانی جدید اسکیماتراپی یا طرحواره درمانی یکی از بهترین و پربازده ترین روش های درمان روانشناختی می باشد. طرحواره درمانگر با بررسی طرحواره های شکل گرفته شده در دوران کودکی افراد، طرحواره های ناسازگاری که منجر به بروز مشکل در فرد گردیده اند را شناسایی نموده و با کمک خود فرد، به حل آن می پردازد.

[su_note note_color=”#66cbff”]مرکز مشاوره و روانشناسی در مشهد خدمات طرحواره درمانی را به مراجعین خود ارائه می کند.[/su_note]

مشاوره روانشناس در مشهد

درمان نوروفیدبک و tDCS

درمان های نوروتراپی از جمله درمان های سریع و بدون بازگشت است که با کمترین هزینه در مرکز مشاوره و روانشناسی مشاور و درمانگر با تجربه در مشهد به مراجعین عرضه می گردد. دستگاه های نوروفیدبک و tDCS بدون ایجاد هیچ گونه عارضه، به طور مستقیم بر روی امواج مغزی بیماران اثر گذاشته و آن ها را درمان می کنند.

از نوروفیدبک در درمان بسیاری از مشکلات روانشناختی استفاده می شود، از جمله:

  • وسواس
  • افسردگی
  • بیش فعالی
  • اوتیسم
  • اعتیاد
  • و…

جهت بهره مندی از خدمات نوروتراپی مرکز می توانید وقت مشاوره تان را از قبل رزرو نمایید.

بازی درمانی برای کودکان

استفاده از خدمات بازی درمانی یکی از روش های خوب به ویژه در درمان مشکلات و ناراحتی های کودکان است. در بازی درمانی از بازی برای الگودهی جدید در کودک استفاده شده و در قالب عمل و عکس العمل هایی که در طول بازی اتفاق می افتد، به حل مشکل پرداخته می شود. بازی درمانی، یکی از بهترین برنامه های درمان برای کودکان مبتلا به اوتیسم است.

[su_note note_color=”#66cbff”]در مرکز مشاوره و روانشناسی مشاور و درمانگر با تجربه در مشهد خدمات بازی درمانی با پیشرفته ترین ابزار ارائه می شود.[/su_note]

گفتار درمانی کودکان و بزرگسالان

گفتاردرمانی، یکی از درمان های تخصصی در مرکز مشاوره و روانشناسی مشاور و درمانگر با تجربه در مشهد است که مراجعین آن از نوزادان تا سالمندان را شامل می شوند. نوزادانی که مشکل صوتی در حنجره داشته و یا مشکل در بلع شیر دارند، با کمک گفتاردرمانی مشکلشان قابل درمان است. کودکانی که درگیر انواع مشکلات گفتاری بوده و لکنت زبان دارند، با گفتاردرمانی می توانند سلامتشان را بازیابند. حوادث، بروز برخی بیماری ها و یا سکته عواملی هستند که می توانند تکلم سالمندان را دچار مشکل کنند. گفتار درمانگر قادر است با کمک روش های گفتاردرمانی تا میزان زیادی تکلم این افراد را بازگرداند.

بهترین دکتر روانپزشک در مشهد

مشکلات روانشناختی که با کمک درمان های روانشناسی درمان نشوند، به درمان های مکمل دارویی نیاز دارند. روانپزشک با کمک درمان دارویی به درمان فیزیولوژیک مشکل فرد می پردازد. مرکز روانشناسی مشاور و درمانگر با تجربه با ارائه خدمات روانپزشکی به مراجعین خود، تیم درمانی خود را تکمیل نموده است.

مرکز مشاوره و روانشناسی در مشهد

مشاور و درمانگر با تجربه، تخصصی ترین و کامل ترین تیم روانشناسی و مشاوره را در اختیار داشته و مراجعین ایرانی و خارجی این مرکز می توانند کلیه خدمات روانشناختی را در همین مکان دریافت کنند. جهت دریافت نوبت رزرو اولیه کافی ست با شماره های مندرج در سایت ارتباط گرفت و وقت مراجعه تان را تعیین و ثبت نمایید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: