بهترین مشاور زناشویی در مشهد

بهترین مشاور زناشویی در مشهد

بهترین مشاور زناشویی در مشهد با ارائه جلسات مشاوره جنسی و مشاوره خانواده برای زوجین، به رفع مشکلات ارتباطی بین شان می پردازد.

مسائل زناشویی بین همسران می تواند ایجاد مشکلاتی را برای خودشان و همچنین سایر افراد در خانواده کند. به همین دلیل لازم است که این مسائل، به طریق روانشناختی و با کمک مشاور رفع شوند. این مشکلات اغلب از دو جنبه نیاز به بررسی و درمان دارند:

  1. مشکلات مبتنی بر مسائل جنسی
  2. مشکلات مرتبط با خانواده و نحوه ارتباطات و اولویت بندی های بین همسران

مشاور زناشویی در مشهد

مشکلات جنسی از مهمترین مسائلی ست که می تواند روابط زوجین را به سردی بکشاند. در این زمینه لازم است که هشیارانه تر برخورد نموده و درمان مشکل را به آینده موکول نکرد. سهل انگاری در رفع مشکلات جنسی بین همسران، از شایع ترین علل بهم ریختگی بنیان خانواده است. دریافت مشاوره جنسی می تواند به رفع مشکلات زناشویی در بین این زوجین کمک بسزایی کند.

مشاوره خانواده همسران

مسائل خانوادگی از دیگر علل بهم ریختگی نظم در ارتباط بین همسران است. مردان و زنانی که نتوانند تحکیم روابط در زندگی فعلی شان را بر ارتباطات با خانواده قبلی شان ارجحیت دهند، اغلب دچار مشکلات متعدد در روابط زناشویی شان می شوند. این مشکلات را نباید به امروزشان بسنده نمود، بلکه می تواند حتی در مواردی در چندین سال بعد خودشان را نشان دهند و زندگی زناشویی شان را با معزل روبرو کنند. از همین رو لازم است که برای حل مسائل حتی کوچک در درون خانواده، اقدامات لازم به عمل آید.

بهترین مشاور زناشویی در مشهد

زوجین مشهدی می توانند برای دریافت جلسات مشاوره زناشویی، نوبت ویزیت شان را از قبل رزرو کنند. برای این منظور واحد پذیرش در طول ایام هفته، به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به تماس های شما می باشند. با ارتباط با شماره های تماس مرکز می توانید وقت مشاوره تان را از قبل رزرو نمایید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: