بهترین مشاوره افسردگی در مشهد

بهترین مشاوره افسردگی در مشهد

افسردگی می تواند زندگی فرد را مختل کند به همین علت فرد برای درمان آن بهتر است به مرکز مشاوره در مشهد مراجعه کند تا بهترین خدمات را دریافت کند.

نشانه های افسردگی

افسردگی یک بیماری روحی است که راه درمان دارد و کافی است فرد به مرکز مشاوره مشهد مراجعه کند تا با کمک بهترین مشاور درمان شود. افسردگی نشانه های فراوانی دارد که در این جا به مهم ترین و شایع ترین نشانه های آن می پردازیم. افرادی که افسردگی دارند نشانه های زیر را دارند:

  • افراد افسرده همیشه غمگین هستند و تمایل زیادی به گریه کردن دارند. همچنین عموما از جمعیت گریزان اند و افرادی منزوی هستند.
  • کارهای خود را مرتب به تعویق می اندازند. از محیط اطراف خود شاکی اند.
  • دائم احساس گناه دارند و بابت کارهای اشتباهی که انجام داده اند خود را سرزنش می کنند. نسبت به آینده دید بدی دارند و از گذشته ی خود احساس شکست می کنند.
  • حساس و زودرنج هستند و با کوچکترین چیزی پرخاش می کنند. بی قرارند و آشفتگی آنان را رها نمی کند.
  • کم خواب هستند و یا بیش از اندازه می خوابند
  • اشتهای آن ها متغیر است. یا دچار کمبود وزن هستند و یا زیاد غذا می خورند.

بررسی علت افسردگی در بهترین مرکز مشاوره مشهد

افسردگی به علت های متفاوتی به وجود می آید. بهترین مشاور در مرکز مشاوره مشهد علت افسردگی افراد را تشخیص می دهد و آن را درمان می کند. برخی افراد به خاطر مشکلات شدید مالی دچار افسردگی می شوند. برخی دیگر به خاطر مشکلات نظیر طلاق، خیانت پارتنر، زایمان، بیماری های جسمی خطرناک، از دست دادن یکی از نزدیکان، مشکلات خانوادگی، اعتیاد به مواد مخدر و الکل، برآورده نشدن نیازهای خود، داشتن اختلالات شخصیتی و شکست در شغل و حرفه ی خود دچار این بیماری می شوند. مشاور در ابتدا مشکل فرد را بررسی میکند. سپس به علت مشکل می پردازد. در انتها برای آن راه درمان پیدا می کند. علت افسردگی افراد باهم متفاوت است و به همین علت روش درمان نیز تفاوت دارد.

پیامدهای افسردگی

افسردگی تاثیر خود را بر تمامی ابعاد زندگی فرد می گذارد. زمانی که فرد افسردگی دارد مل جنسی اش کاهش پیدا می کند. به کارهی روزمره ی خود دیگر علاقه ندارد. بی انگیزه می شود و زندگی خود را پوچ و غمگین تصور می کند. این افراد نسبت به خود و دیگران بدبین می شوند. میل به خودکشی در افراد افسرده شابع است. اگر شدن بیماری زیاد باشد امکان اقدام به خودکشی نیز بالا می رود. افرادی که افسرده هستند احساس خستگی می کنند. تحرک کمی دارند و امکان دارد که به بهداشت شخصی خود اهمیت زیادی ندهند. این افراد معمولا دچار کاهش و یا افزایش وزن ناگهانی می شوند. در زنان تغییر در زمان سیکل ماهیانه ی آن ها دیده می شود. به طور کلی افسردگی زندگی فرد را دچار چالش می کند و بهترین کار آن است که به مشاوره مشهد مراجعه کند تا هرچه سریع تر درمان شود.

بهترین درمان مشاوره مشهد برای افسردگی

افسردگی ممکن است به صورت پنهانی در فرد باشد. خیلی از افراد ممکن است که به هشدار های این بیماری بی اهمیت باشند. زمانی متوجه آن می شوند که غرق در پوچی و ناامیدی شده اند. اگر فردی علائم افسردگی را در خود و یا نزدیکانش مشاهده می کند میتواند برای دریافت بهترین خدمات به مرکز مشاوره مشهد مراجعه کنند تا به زندگی عادی برگردند. برای درمان بیماری افسردگی از دارو درمانی و روان درمانی استفاده می شود. روش درمان بستگی به شدت بیماری دارد. این موضوع توسط دکتر متخصص تشخیص داده می شود.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: