برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری

برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری

اگر به تربیت فرزند خود اهمیت می دهید، بهتر است به محل برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری مراجعه کنید و از آموزش های ارائه شده بهره مند شوید.

سرعت رشد و تغییرات در شیوه زندگی، لزوم آگاهی از شیوه های جدید فرزند پروری را ضروری نموده است. مراکز مشاوره، برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط را در سطح گسترده تر از قبل ادامه می دهد. با توجه به تکنولوژی های روز و درگیر شدن خانواده ها با مشکلات روزمره، شاهد فاصله های چشمگیری بین والدین و فرزندان هستیم. عدم وقت کافی برای تربیت فرزندان و خستگی های ناشی از کار روزانه از جمله عواملی هستند که مشکلات بین فرزند و والدین را افزایش داده و باعث نگرانی خانوادها شده است.

به همین دلیل خانواده ها به دنبال راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات خود هستند. این که مشکلات چگونه و با حضور چه کسانی حل شود مهم است. راه حل های بسیاری ممکن است برای بهبود روابط پیشنهاد شود. اما هر راه حل باز کننده گره روابط در خانواده نیست. زیرا که در یک خانواده افراد با جسیت و سنین متفاوت حضور دارند. برای اینکه یک راه حل کار گشا باشد باید تمام جوانب شنجیده شده باشد.

برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری

از این رو مرکز مشاوره و روانشناسی با همکاری اساتید و متخصصان حوزه روانشناسی و مشاوره مصمم تر و هدفمندتر از قبل، جلسات آموزشی تخصصی در زمینه فرزند پروری و ارتباط موثر با فرزندان را برای خانواده ها برگزار می نماید. جهت فراگیری بیشتر این مطلب با بهترین مرکز مشاوره کودک همراه شوید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: