آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد

آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد

با مراجعه به آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد می توانید برای انواع مشکلات و اختلافات قبل، حین و بعد از طلاق، چاره جویی کنید.

مشاوره قبل از طلاق چیست؟ چرا قبل از طلاق به یک مشاور امین نیاز داریم؟

یکی از مواردی که زوجینی که قصد جدایی از یکدیگر را دارند لازم است به آن عمل کنند، مراجعه به یک روانشناس بی طرف و امین است. روانشناس در طول جلسات مشاوره به زوجین کمک می کند تا بتواند تصمیم گیری درست تری در وضعیت پیش آمده فعلی شان داشته باشند. یکی از رسالت های روانشناس در جلسات قبل از طلاق این است که به بررسی مشکل بین آن دو بپردازد و به آن ها برای درست دیدن شرایط و اتخاذ تصمیم درست راهکار بدهد.

مشاوره قبل از طلاق چیست؟ چرا قبل از طلاق به یک مشاور امین نیاز داریم؟

الزاماً همیشه حل مشکل و بازگشت به زندگی مشترک، تنها پیشنهاد مشاور طلاق برای پیش گیری از وقوع آن نیست. مشاور در آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد با ارائه بهترین راهنمایی خود به مراجعین، مسیرهای بین شان را بررسی نموده و مسائل بعدی ای که با یا بدون طلاق پیش روی شان قرار دارد را نیز به آن دو نشان می دهد. این کار علاوه بر آنکه گاه می تواند بر روی خود تصمیم جدایی شان تاثیر بگذارد، پیش بینی های بعدی را نیز به آن ها یادآور می شود تا خودشان را برای آن ها آماده کنند.

مشاوره طلاق چه ضرورتی دارد؟

احتمالاً از خود می پرسید که وقتی هر دو به این تصمیم رسیده ایم، مشاوره طلاق برای چه؟ شاید زوجین اینگونه متصور باشند که در این جلسات تلاش می شود که آنها را از تصمیمشان منصرف کنند. مشاوره طلاق، اگرچه می تواند در مواردی حتی در برگشتن از نظرتان نسبت به جدایی کمک کند، اما این تنها دلیل برای دریافت مشاوره، قبل از اقدام برای طلاق نیست.

مشاوره طلاق چه ضرورتی دارد؟

طلاق، مراحل قانونی مشخصی دارد و بعد از آن کلیه وابستگی های عاطفی و مالی بین زن و مرد از بین می رود. در حالی که مسائلی همچون فرزندان، تفکیک پذیر نیستند و لازم است به طرزی منطقی تر با همه این موارد روبرو شد. آغاز زندگی بعد طلاق، ناچاراً با مشکلاتی همراه می شود که باید از قبل با مراجعه به آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد این مسائل بیشتر آشنا شده و برای آنها برنامه مشخصی تعیین نمود.

برخلاف آنچه زوجین متصور هستند، قرار نیست مسئولیت ها با طلاق به پایان برسد. بلکه برعکس با طلاق، مسئولیت هایی تازه به دوششان خواهد افتاد که باید به تنهایی آنها را انجام دهند. به همین دلیل لازم است که زوجین قبل از اقدام به طلاق، به آدرس مرکز مشاوره طلاق مراجعه داشته باشند. در جلسات مشاوره، زن و مرد، با مسئولیت ها و وظایف بعد از طلاق، آشناتر می شوند. روانشناس در آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد با ارائه راهکارهای لازم، چگونگی مواجهه با زندگی متفاوت بعد طلاق را آموزش می دهد. زن و مردی که قبل از طلاق مشاوره نداشته باشند، با مشکلات متعددی روبرو خواهند شد.

مشاوره روانشناسی بعد از طلاق

بعد از طلاق، دنیای تازه ای پیش روی زن و مرد قرار می گیرد که پیش از آن تجربه اش را نداشته اند. برخی با این خیال که زندگی بعد از طلاق مشابه زندگی مجردی قبلی شان است، از آن استقبال می کنند. حال آن که بعد از طلاق و جدایی زوجین، دریچه ای تازه به رویشان باز می شود و باید خود را با شرایطی متفاوت از قبل روبرو ببینند. مسئولیت های تازه، مشکلات بعد از جدایی، دلتنگی، دلشکستگی، بازخوردهای اطرافیان، شکست های اجتماعی، نگاه متفاوت دیگران، مشکلات مالی و… تنها بخشی از این شرایط تازه هستند.

مشاوره روانشناسی بعد از طلاق

دریافت مشاوره روانشناسی بعد از طلاق در آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد در به فرد کمک می کند تا بتواند در گام اول به یک ثبات روانی بعد از جدایی برسد، سپس تصمیمات تازه ای برای این زندگی و دنیای متفاوت بگیرد تا همه چیز را به شرایطی ایده آل و مطلوب نزدیک تر کند.

مشاوره رجوع بعد از طلاق

گاهاً پیش می آید که زوجین بعد از مدتی که از هم طلاق گرفته و جدا شده اند، بنا به دلایل متفاوت به تصمیم رجوع یا بازگشت به زندگی مشترک قبلی شان برسند. این در اکثر موارد به دلیل تصمیم گیری عجولانه آن دو برای جدا شدن اتفاق می افتد. هرچند در مواردی نیز به دلیل حل شدن غیرمستقیم مسائل و مشکلاتی که عامل جدایی شان بوده، به خودی خود کدورت های بین شان رفع شده و تصمیم رجوع و ازدواج مجدد شکل می گیرد.

مشاوره رجوع بعد از طلاق

از آن جایی که ممکن است این تصمیم رجوع نیز باز هم تصمیمی عجولانه و بدون در نظر گرفتن مشکلات و مسائل بین شان باشد، لازم است که زوجین پیش از بازگشت به زندگی مشترک شان، حتما نسبت به مراجعه به آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد و دریافت کمک و راهنمایی از روانشناس و مشاور امین و متخصص اقدام داشته باشند.

آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد

مسائل و مشکلات قبل، حین و بعد از طلاق، به ورود روانشناس برای آنالیز وضعیت و شرایط زوجین نیازمند است. به همین جهت توصیه می شود از اتکا به هم صحبتی با افراد غیرمتخصص و دوستان و آشنایان اجتناب نموده و با مراجعه به آدرس مرکز مشاوره طلاق مشهد از رهنمودهای روانشناس و مشاور امین بهره ببرید. برای این منظور می توانید با واحد پذیرش مرکز در ارتباط بوده و نسبت به رزرو نوبت در مناسب ترین زمان، اقدام کنید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

آقای محمد کربلایی حسینی | روان شناس بالینی

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: